top of page

Karma is a bitch - Marijana Lučić Brailo

  • Kad nisam imala djecu, sestri, koja je vikala na svoju, sam rekla "To se lijepo objasni." Ona kao da me čekala i nakon deset godina, kad sam vikala na svoju, samo je rekla "To se lijepo objasni".

  • Kao da treba gomila vremena dok se složi roba? Čemu toliki stog u sobi? Nakon deset godina: (slika u prilogu)

  • Što je ovim ženama? Ako imaju dvoje ili više djece, odmah se ošišaju kratko. Ja nakon deset godina: (slika u prilogu)

  • Pitam se, kad već postoji mogućnost da rodimo blizance, zašto nemamo četiri ruke?

  • Sa jednim djetetom sam otkrila koliko poslova mogu napraviti s jednom rukom, a s troje zubima.

  • Spava kao beba. Značenje - ne spava nikako.

  • Maslac je uvijek u hladnjaku. Služi kao prva pomoć kod ozljeda.

  • Ustajanje u 4 ili 5 samo da popijem kavu i pročitam par stranica prije nego ekipa ustane.




Mamini savjeti:

(Usvojen samo prvi)


  • Kad stigneš s posla prvo malo odmori. Deset minuta. A onda po djecu u vrtić.

  • Kada izlaziš iz kuće, ostavi sve uredno iza sebe.

  • Dok jedno radiš, neka se drugo samo radi. Npr. dok kuhaš ručak, neka pere perilica rublja.

  • Vidi se kad je ispeglano zgužvano i kad je zgužvano zgužvano.

  • Nemoj da te svatko poznaje.

  • Ne penji se na granu na kojoj ne možeš stat.

  • Vidjet ćeš kad budeš imala svoje (dijete).

  • Budi skladna.









bottom of page